ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДУБРОВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення , очікуваної вартості оголошеної процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями)
за кодом ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні
будівельні роботи
«Поточний ремонт з усунення аварійного стану обідньої зали харчоблоку Дубровицького ліцею №2 Дубровицької міської ради за адресою: Рівненська область, Сарненський район, м. Дубровиця, вул. Грушевського, 36»
(відповідно до пункту 4.1постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
- Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради - 34100, Рівненська область, Сарненський район, м.Дубровиця, вул.Поштова,11; код ЄДРПОУ 44153430.
- Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт з усунення аварійного стану обідньої зали харчоблоку Дубровицького ліцею №2 Дубровицької міської ради за адресою: Рівненська область, Сарненський район, м. Дубровиця, вул. Грушевського, 36»
- Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-09-013179-a;
Посилання на закупівлю: https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2025-05-09-013179-a/lot-a538b8c50f9347e7a1fb618db921fc73.
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічна специфікація до предмета закупівлі
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Технічні вимоги
«Поточний ремонт з усунення аварійного стану обідньої зали харчоблоку Дубровицького ліцею №2 Дубровицької міської ради за адресою: Рівненська область, Сарненський район, м. Дубровиця, вул. Грушевського, 36»
Замовник не вимагає від Учасників документальне підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у цій технічній специфікації.
У разі якщо у цій технічний специфікації містяться посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами – вважати, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
Якщо ця технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва – вважати, що міститься вираз «або еквівалент».
Ціна за послуги повинна бути визначена з урахуванням витрат Учасника на пакування, доставку, сплату митних тарифів, транспортних витрат до місця розташування Замовника, податків і зборів, робіт та інших витрат.
- Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі відповідає розрахунку видатків відповідно до кошторису та плану асигнувань на 2025 рік.
Очікувана вартість оголошеної процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями) за предметом - «Поточний ремонт з усунення аварійного стану обідньої зали харчоблоку Дубровицького ліцею №2 Дубровицької міської ради за адресою: Рівненська область, Сарненський район, м. Дубровиця, вул. Грушевського, 36» код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи – 620 298,00 грн з ПДВ.
Очікувану вартість визначено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, згідно Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 “ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ”, шляхом аналізу вартості послуг з аналогічних закупівель загально доступної цінової інформації в системі електронних закупівель Prozorro за попередні роки та наданих цінових пропозицій.